အင္တာနက္မွာ ပ်ံ႕ေနတဲ့ သတင္းေတြအေပၚ စုိးျမတ္သူဇာ ေျဖရွင္း

 

အခုရက္ပိုင္း အင္တာနက္မွာျဖစ္ေပၚေနတ့ဲ Myanmar celebrity ေတြရဲ့ သတင္းနဲ႔ပတ္သက္ျပီး အကယ္ဒမီ စုိးျမတ္သူဇာက သူမရဲ့ ကိုယ္ပိုင္ Facebook စာမ်က္မွာ ေျဖရွင္းထားတာကို ကူးယူ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။ အကယ္ဒမီ စုိးျမတ္သူဇာ၊ ဓာတ္ပံု- စုိးျမတ္သူဇာ ေဖ့စ္ဘုတ္ ပရိတ္သတ္မ်ားရွင္ဒီရက္ပုိင္းအတြင္း FB စာမ်က္နာေပၚသုိ႔ ေရာက္လာသည့္ က်မ နွင့္ ပတ္သက္ေသာ အေႀကာင္းအရာမ်ားနွင့္ ပတ္သက္ပီးက်မ မိသားစု မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားအပါအဝင္ က်မကုိသံေယာဇဥ္ ရွိႀကတဲ့ ပရိတ္သတ္မ်ား အားလုံး စိတ္အေနွာက္အယွက္ မ်ားစြာျဖစ္ရသလုိ ကာယကံရွင္ က်မ ကုိယ္တုိင္လဲ အတုိင္းအဆမရွိ စိတ္ထဲမွာ ထိခုိက္နာက်င္ရပါတယ္။

 

Moe Zay Nyein ကုိ က်မ မသိပါ ဘယ္လုိရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႕ ဒီလုိလုပ္ရပ္ကုိ လုပ္ခဲ့လဲ ဆုိတာကုိလည္း က်မ နားမလည္ပါ။ သူတင္ျပထားတဲ့ အေႀကာင္းအရာမ်ားကုိ မွန္ကန္ပါတယ္လုိ႔ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကမွ မေထာက္ခံထားသလုိ လုံးဝ အမွန္လုိ႔လဲ မယူဆသင့္ပါ။ အေျခအေနမွန္ကုိ ေသခ်ာမသိဘဲ ဝင္ေရးထားတဲ့ comment နွစ္ခုေလာက္ကုိ ျမင္ရတဲ့အခါ က်မ ေတာ္ေတာ္ကုိ စိတ္ပ်က္မိပါတယ္။ အနုပညာရွင္ေတြဟာ စည္းကမ္းမရွိ အရွက္အေႀကာက္မရွိ ဥပေဒေဘာင္တြင္း တကယ္ နုိင္ငံေတာ္ အစုိးရက ဒီတုိင္းႀကည့္မေနဘဲ ထိထိေရာက္ေရာက္အျပစ္ေပးခဲ့တာ လူတုိင္းလဲသိႀကပါတယ္။ nobody perfect ဆုိေပမဲ့ perfect ျဖစ္တဲ့သူေတြလဲ အမ်ားႀကီးရွိနုိင္ပါတယ္။ ေသခ်ာတာက က်မဟာ perfect မဟုတ္ဘူး ဆုိတာပါဘဲ။

 

က်မမွာ အားနဲခ်က္ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ေတြ အမ်ားၾကီးရွိသလုိ အမွားမရွိ အျပစ္ကင္္းတဲ့ လူမ်ိဳးလဲ မဟုတ္ပါဘူး။ က်မ အသက္ ၄၂ နွစ္ရွိပါျပီ။ လက္ရွိ မိဘေတြနဲ႔ တူတူေနျပီး က်မ ကြ်မ္းက်င္တဲ့ အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္းပညာနဲ႔ လူ႕ပါတ္ဝန္းက်င္ အသုိင္းအဝုိင္းမွာ ရုိးသားစြာေနထုိင္ျပီး တင့္တယ္ေအာင္ ရပ္တည္ေနပါတယ္။ အခုကိစၥမွာ က်မကုိ မရည္ရြယ္လဲ က်မဓါတ္ပုံ နဲ႔ ေခါင္းစဥ္တတ္ အေႀကာင္းအရာေတြကုိေတာ့ က်မအေနနဲ႔ အင္မတန္ ခံရခက္ပါတယ္။ နုိင္ငံေရး နားလည္သည့္ အသိဥာဏ္မ်ိဳး မရွိတဲ့အတြက္ နုိင္ငံေရးကုိ စိတ္မဝင္စားေပမဲ့ ဒီနုိင္ငံသူ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ နုိင္ငံ့အေရးကုိေတာ့ က်မ စိတ္ဝင္စားပါတယ္။

 

ပစၥဳပၸန္ကာလမွာ ရုပ္ရွင္မင္းသမီး တစ္ေယာက္ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ က်မနဲ႔ သက္ဆုိင္ေသာ ကိစၥမ်ားကုိဘဲ က်မ စိတ္ဝင္စားပါတယ္။ က်မ အလုပ္ကုိ ေလးေလးစားစား လုပ္ပါတယ္။ ဘယ္သူ႔ကုိမွ အနုိင္မယူ ဘာ္သူ႕ကုိမွ အရူံးမေပး Win win situation ကုိ လက္ခံက်င့္သုံးပါတယ္။ က်မ life ကုိ Day by day ျဖတ္သန္းပါတယ္။ က်မ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္ေပမဲ့ ဘယ္တုန္းက မွ ေပါ့ေပါ့မေနခဲ့ပါဘူး။ ့ က်မ life perfect မျဖစ္ေပမဲ့ ဒီေန႕ဒီအခ်ိန္ထိ က်မေႀကာင့္ ဘယ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကုိမွ ထိခုိက္နစ္နာေအာင္ ပ်က္ဆီးဆုံးရူံးေအာင္ ဆုိးဝါးတဲ့ အမွားမ်ိဳး အျပစ္မ်ိဳး မလုပ္ခဲ့တဲ့အတြက္ ဒီအသက္အရြယ္ထိ ဒီေနရာမွာ က်မ ရပ္တည္ခြင့္ ရေနတာ လူတုိင္းအျမင္ပါဘဲ။

 

လိပ္ျပာသန္႔တဲ့အတြက္ က်မ ဘဝက မဂၤလာ ရွိပါတယ္။ MZN ရဲ့ အမွန္တရားေဖာ္ထုတ္တဲ့ ကိစၥက က်မတင္မက အေႀကာင္းအရာထဲမွာ နံမည္ပါတဲ့ လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္ က်မရဲ႕ အနုပညာရွင္ေမာင္နွမေတြကုိပါ အမ်ားႀကီး ထိခုိက္နစ္ေစပါတယ္။ မိသားစုေတြ ရွိႀကတဲ့အတြက္ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ အျပန္အလွန္ေလးစားတဲ့ ဆက္ဆံေရးကုိ ပ်က္ဆီးေစပါတယ္။ သံသယေတြနဲ႔ ရင္းနွီးမူကုိ ဒုကၡ ေရာက္ေစပါတယ္။ အဘယ္သူ႔အတြက္မွ အက်ိဳးမရွိဘဲ အမ်ားအတြက္ နစ္နာဆုံးရူံးမူကုိ ျဖစ္ေစတဲ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြဟာ ဘယ္ေလာက္ဘဲ ( အမွန္ ) ျဖစ္ေနပါေစ ေနာက္ဆုံးမွာ (အမွား) ျဖစ္ေစပါတယ္။ ပရိတ္သတ္မ်ားရွင္ MZN တင္ျပခ်က္မွာပါတဲ့ က်မနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ဓါတ္ပုံအပါအဝင္ အေႀကာင္းအရာ အရာအားလုံးကုိ က်မ လုံးဝ လက္မခံပါဘူး။ အစစ္မွန္ဆုိတာကုိလဲ မယုံတဲ့အတြက္ အသိအမွတ္လဲ မျပဳပါဘူး။ က်မအတြက္ အခ်ိန္က ဘဝပါ။ ဘဝကုိ တန္ဖုိးထားသလုိ အခ်ိန္ကုိလဲ က်မ အရမ္းတန္ဖုိးထားပါတယ္။

 

က်မရဲ႕ တန္ဖုိးရွိတဲ့အခ်ိန္ေတြကုိအကုန္ခံျပီး ဒီလုိျပန္ရွင္းျပရတာ က်မကုိ ခ်စ္တဲ့ ေလးစားႀကတဲ့ ပရိတ္သတ္ေတြကုိ က်မ တန္ဖုိးထားထားလုိ႔ပါ။ က်မ အတြက္ နံပါတ္တစ္ ဦးစားေပး အေရးပါတဲ့ လူေတြထဲမွာ ပရိတ္သတ္မ်ား ပါပါတယ္။ ဆက္ေလွ်ာက္ဖုိ႔ က်န္ေနေသးတဲ့ ခရီးမွာ က်မကုိ လက္တြဲထားမဲ့ အေဖာ္ေကာင္း မပါေပမဲ့ မိတ္ေဆြေကာင္းေတြကုိ လက္တြဲျပီး ပရိတ္သတ္ေပးတဲ့ ခြန္အားေတြနဲ႔ က်မ ဆက္ေလွ်ာက္ ခ်င္ပါတယ္။ MZH က comment တစ္ခုမွာ မႀကီးစုိး စဆရ လုိ႔သုံးနူန္းထားပါတယ္။ စစ္သား သားသမီးျဖစ္လုိ႔ ဒီအသုံးအနူန္းကုိ က်မ နားလည္ပါတယ္။ ဦး MZN ရွင္(ဦးနဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ အနဲငယ္ သိထားတဲ့အတြက္ ဦးတတ္ျပီး ေခၚလုိက္တာပါ) ဦးေျပာသလုိ အေႀကာင္းအရာေတြ ခ်န္ထားခဲ့လုိ႔ဆုိျပီး မရွိတဲ့ အေႀကာင္းအရာေတြအတြက္ က်မ ကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ ေက်းဇူးတင္မွာ မဟုတ္ပါဘူးရွင္။ ဒါေပမဲ့ ဦးေျပာတဲ့ အသုံးနူန္းတုိင္း ေျပာရရင္ က်မအတြက္ MZN စဆရ မွာ မိတ္ေဆြေကာင္းေတြ အမ်ားႀကီး ထပ္ရလုိက္လုိ႔ ဒီအတြက္ေတာ့ ဦးကုိ ေက်းဇူးတင္မိပါတယ္။

 

ဘယ္သူနဲ႔မွ ေရရွည္ အေျခအတင္ မျဖစ္ခ်င္တာ က်မ ဆႏၵပါ။ လူမူဆက္ဆံေရးဟာ လူတစ္ေယာက္အတြက္ အေရးႀကီးဆုံး က႑ပါ။ လူမူဆက္ဆံေရး မေျပလည္ရင္ တျခား ဘယ္အရာမွ အဆင္ေျပမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ က်မ နုိင္ငံျခားမွာေနရတဲ့ အခ်ိန္မွာ သိခဲ့တဲ့ ဥပေဒတစ္ခု ရွိပါတယ္။ ဘယ္နုိင္ငံမွာဘဲ ေနေန နုိင္ငံတုိင္းရဲ႕ ဥပေဒမွာ တူညီတဲ့ ဥပေဒတစ္ခုေတာ့ ရွိပါတယ္။ အနုပညာရွင္မ်ား (သုိ႔) ေအာင္ျမင္ထင္ရွား လူသိမ်ားသူေတြရဲ့ ပုဂၢဳိလ္ေရးဆုိင္ရာေတြကုိ (၁) ကာယကံရဲ႕ ခြင့္ျပဳခ်က္ မရရွိပါက (၂) တရားဥပေဒအရ အေႀကာင္းမတုိက္ဆုိင္ (သုိ႔) တရားရုံးမွ ခြင့္ျပဳခ်က္မရရွိပါက (၃) လက္ရွိ အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ အႀကမ္းဖက္ က်ဳးလြန္ေနသူဟု ခုိင္လုံေသာ သတင္းအေထာက္အထား မရွိပါက ဘယ္ေတာ့မွ လူအမ်ားျမင္သာတဲ့ ေနရာေတြမွာ ျဖန္႔ေဝနုိင္ခြင့္ မရွိဘူး ဆုိတာပါဘဲ။ က်မကေတာ့ ဒီအေႀကာင္းအရာနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး ဘယ္သူ႕ကုိမွ အေနခက္တာမ်ိဳး မျဖစ္ေစခ်င္သလုိ ဥပေဒနဲ႔ စကားေျပာရတာမ်ိဳးေတြအထိလဲ အလုပ္ေတြ မရူပ္ခ်င္ပါ။

 

အဲဒါေႀကာင့္ဒါနဲ႔ပတ္သက္ျပီး ပထမဆုံးနဲ႔ ေနာက္ဆုံး ရွင္းျပတာပါ။ ေနာက္ထပ္ ဒါနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ဘာအေႀကာင္းအရာကုိမွ က်မ ျပန္ရွင္းျပမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ လူ့့႔ အခြင့္အေရးကုိ တကယ္နားလည္ေလးစားမယ္ဆုိရင္ စာနာစိတ္နဲ႔ ဆက္ဆံေရးကုိ အသုံးျပဳႀကတာ အေကာင္းဆုံး မဟုတ္ဘူးလား။ က်မကုိ ခ်စ္တဲ့ ပရိတ္သပ္မ်ား ဒီအေႀကာင္းအရာနဲ႔ပတ္သက္ျပီး နာမည္ပါခဲ့တဲ့ အနုပညာ ေမာင္နွမမ်ားရွင္ က်မနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး စိတ္အေနွာက္အယွက္ ရခဲ့ႀကတဲ့အတြက္ ဒီေနရာကေန က်မ ေတာင္းပန္ပါတယ္။ က်မကုိ နားလည္ေပးႀကပါ။ ဒီကိစၥမွာ က်မကုိ ကူညီေဖးမခဲ့တဲ့ သူမ်ားနဲ႔ အႀကံဥာဏ္ေပးခဲ့သူေတြအားလုံးကုိ အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အားလုံး မဂၤလာရွိေသာသူမ်ား ျဖစ္ႀကပါေစရွင္။

 

စုိးျမတ္သူဇာ 2nd December 2013 1:30 pm

Leave a Reply

